Witamy na naszym blogu! :) Zapraszamy do czytania, komentowania i obserwowania. :)

sobota, 7 grudnia 2013

Konkurs :)

Hej. 
Zauważyłam, że dużo osób dodaje na MSS swoje projekty. Postanowiłam więc zorganizować konkurs na projekt. :)


Zgłoszenia:
Pod tym postem wysyłajcie swoje projekty wraz z loginem. 
Uwaga! Nie mogą być to projekty, które są już w sklepie.

Nagrody:
1. miejsce - 150 diamentów
2. miejsce - 100 diamentów
3. miejsce - 50 diamentów
Nagrody nie są może wielkie, ale zawsze coś ;)

Pamiętajcie, że aby wziąć udział w konkursie musicie obserwować bloga :)

Mam nadzieję, że chętnie się zgłosicie ;) Powodzenia wszystkim!

inaccessible ;)

PS - przypominam także o obserwowaniu bloga uczestników poprzedniego konkursu, bo prawie nikt tego nie zrobił...

2 komentarze:

  1. Wszystkie moje projekty (nie umiem projektować)
    http://pokazywarka.pl/s5iizl/
    Nick na MSS: Jack ™
    Możliwe że zmienię z powrotem na Jack.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem, nie umiem i jeszcze raz nie umiem. Ale czemu mam się nie zgłosić, w końcu to zabawa :D
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=s1qmpg&s=8#.U0_FV_l_uZk

    Nick to shariSweet

    OdpowiedzUsuń